Catalogus: Ongekend Bijzonder Festival alle materialen
In een handig overzicht vind je hier alle materialen die in 2016 voor het Ongekend Bijzonder Festival zijn gemaakt. De ontwerpen zijn van Marc de Boer van Originale, tenzij anders vermeld.
In een handig overzicht vind je hier alle materialen die in 2016 voor het Ongekend Bijzonder Festival zijn gemaakt. De ontwerpen zijn van Marc de Boer van Originale, tenzij anders vermeld.
Flyer Ongekend Bijzonder
Oplage: 2.000
Verspreiding: via eigen netwerk, veldwerkers en samenwerkingspartners
Voor partners maakten we een korte printinstructie (pdf) van drie pagina’s over het gebruik van logo’s en de juiste vermelding van de financiers op drukwerk van partners.
Aangepaste logo’s voor de vier steden
Teaser voor het Ongekend Bijzonder Festival gemaakt door Ted Alkemade en Jefta Varwijk. Deze teaser staat op website, Facebook en is gebruikt tijdens diverse presentaties.
Aangepast Ongekend Bijzonder stadslogo voor Amsterdam
A0 poster. Campagne in Amsterdam
Oplage: 500
Verspreiding: Driehoeksborden en A0 frames via Centercom
Programmaboekje Ongekend Bijzonder Amsterdam
36 pagina’s full color
Verspreiding: indoors, 15.000 stuks, culturele route via Flyerman
A0 Poster: i.s.m. Framer Framed, ontwerp
door Foundland
Oplage: 500 stuks
Verspreiding: Outdoor op A0 driehoeksborden Centercom en via Framer Framed
Aangepast logo voor Ongekend Bijzonder Rotterdam
A2 posters (in drie varianten) bij de tentoonstelling VerRotterdamst
Oplage: 750 (3 x 250)
Verspreiding: indoors op 250 locaties
A0 poster bij de tentoonstelling VerRotterdamst
Oplage: 250
Verspreiding: Outdoors door Centercom
A0 en A2 poster, ontwerp van Daniel Veenstra (Dardani)
Oplage: 250
Verspreiding: Centercom
Liggende A5 flyer Festival aankondiging, ontwerp Daniel Veenstra (Dardani)
Oplage:
Verspreiding: eigen netwerken
Programmafolder voor het Ongekend Bijzonder Festival in Rotterdam, ontwerp van Daniel Veenstra (Dardani)
Oplage: 2000
Verspreiding: op het Ongekend Bijzonder Festival en via de veldwerkers, de deelnemende artiesten en samenwerkingspartners
Aangepast stadslogo Ongekend Bijzonder Utrecht
Flyer Ongekend Bijzonder Utrecht
Oplage: 1000 stuks
Verspreiding: via veldwerkers en samenwerkende partners
Programmaboek Stadsopera Onderweg
Onze partner Cultuurpromotie Utrecht maakte onderstaande programmaboekje voor het programma Bestemming Bereikt van de Culturele Zondag op 1 mei 2016. Ongekend Bijzonder en de Utrechtse veldwerkers werkten hierin nauw met hen samen. We nemen het boekje op in deze catalogus, al is geen eigen product van Ongekend Bijzonder.
Flyer Ongekend Bijzonder
Oplage: 1.000
Verspreiding: via veldwerkers, samenwerkende partners en indoor verspreiding op xx locaties via Flyerman.
Flyer Culturele Route
Oplage: 500
Verspreiding: via deelnemers en partners
Advertentie Culturele Route
Plaatsing in weekblad Den Haag Centraal
Poster A0 (ontwerp Jan Heijnen, de vaste vormgever van Museon)
Oplage: 500 stuks
Verspreiding: outdoor verspreiding op driehoeksborden in Den Haag (via Hoffman outdoor) en in Museon
Flyer Het geluk daar is niet zoals hier in Museon. Ontwerp Jan Heijnen
Oplage: 5.000 stuks
Verspreiding: via indoor netwerk Flyerman